30 Mayıs 2009 Cumartesi

Babamın bahçesi

Gökçe Türkiye'de okulla ilgili birkaç işlem için Eskişehir'e de uğrayacaktı,istemiyormuş canı.

Düşündüm bende hiç istemiyorum.Köşe başında ki tavuk kokusundan fenalıklar geçirdiğim o yere açılan görmediğim yeni cool cafe,ve çeşitli eskiden yerinde başka yerler olan yeni mekanlar.Herbiri birbirinden bohem üniversiteli arkadaşlarımız için açılan mekanlar.Sirke dönmeye tam gaz devam ediyor.Panayır gibi,cafe bar.Başka bir şeyle uğraşmasın kimse.Şişşştt okumasınlar,duymasınlar,tartışmasınlar anarşist olmasınlar! Sokakları içinde bulunmadığım zamanlarda değişen şehirleri sevmem.On tane şehir de yaşamış olsam da,alışamadım hala.

Burası benim için bitmiştir bir daha da gelmem demeyeceğim.Burası şu an için geldiğim amaç için bitmiştir.Başka konseptler dahilinde tekrar bekliyorum.


Baba beni okula gönderme söz bahçene çilek ekmene yardım edeceğim!

Hiç yorum yok: