18 Mart 2009 Çarşamba

Kölüün Kölüün!

21 yaşım hızla yaklaşırken,tepetaklak değişen ben ve hayatım hepimize cilveli oyunlar oynuyor.Aklımda soru işaretleri varken geleceğe dair 'ne yapmalıyım?okulu dondurmalı mıyım yeniden mi başlamalıyım?nasıl kalırım?yoğurdu sarmısaklasak da mı yesek sarmısaklamasak mı?' moduna girmeye başladım.Eskişehir için kesin dönüşümü buralara gelmeden belirledim adeta evimi boşaltmadım,Deniz hep yanıbaşımda olacaktı.Döndüğümde uykudan uyanmış gibi devam edecektim.Şimdi her gün çıkmazlarla uyanıyorum.Soğuduğum şehri düşünüyorum,okulumu,bölümümü,eskittiğim insanları.En büyük yoldaşım da bunlardan bıkmış olacak ki tam 1 yıl önce geçtiğim yollardan şimdi o geçiyor.Kendileri Almanya hazırlığında.Üzülüyorum içten içe,seviniyorum dıştan dışa.Ama yeni bir evimiz olursa,kahve makinalı hem de.Almanya sen bizim kaderimizsin,üzerine şarkılar yazılan 'alamanya'.Bir cilve daha yaptığın takdirde bende duramayacağım hatta ve hatta 'Kölüüün'diye başlayan dizeler var usumda.Bana 6 ay daha vize vermelisin bence.Genç nüfusum,saçım da beyazlarla.

Hiç yorum yok: