9 Ocak 2009 Cuma

neumarkt


Bugün çarşıda boş boş dolanırken,kulağıma inanılmaz iki tını geldi yakınlarıma baktım göremedi sahiplerini biraz yürüdüm 23 22 yaşlarında güzel ötesi bir kız ve yine aynı yaşlarda tipik bir alman çocuk.Gitar çalıp şarkı söylemekle birlik
te eksi 10 derece de sokağın ortasında oturuyorlar.Bir an o güçlü sesin arkasında bir mikrofon aradım yok.Önlerinde demoları 7 euroya saıtyorlardı cebimde yine beş kuruş nakit yoktu alamadım,teknoloji daha sokaklara yayılmadı.
Aynı boşlukla devam ederken dolanmaya,SALE % 50 ilanlarını cezbediciliğine yenik düştüm iki haftalık beni yaşatacak parayı bastım iki elbiseye.İşsizliğime kızdım,kütüphane de olmak için çıkmıştım dışarı.Eğer insanlarda gerçekten kış uykusu yoksa,bunun tek örneği ben olmalıyım'kış uyuşukluğu'.
Dönmeme daha çok var.Ama düşündüm elimde avcumda kalan şeyleri.Bu kadar yakınmamalıyım bence burdan buna karar verdim.Hiçbir zaman kocaman deliler gibi eğlenen arkadaş gruplarının içinde olmadım,buna rağmen sürekli fire veriyorum ama dediğim bu pis kayıtsızlığımla.Eskişehir sanırım beni pek hoş karşılamayacak.Burda yaşamak?Gerekenler için çalışmam?Ey uyuşukluk terkeyle bedenimi..

Hiç yorum yok: